Winnaars van Chiquita ‘Fuel the Fun’ bekendgemaakt
Veertien schitterende ontwerpen zijn geselecteerd uit twintig winnende inzendingen van Chiquita’s wereldwijde wedstrijd boordevol plezier, waarin klanten werden opgeroepen om hun creativiteit los te laten op de iconische Blauwe Sticker van Chiquita.
De geselecteerde ontwerpen zullen over heel de wereld tussen februari en maart 2020 op miljoenen Chiquita-bananen komen te staan.
De ‘Fuel the Fun’ promotie liep vanaf het begin van het schooljaar in 2019 in de VS, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Griekenland, België en Nederland, waarbij spannende prijzen gewonnen konden worden zoals iPads Pro en Apple-potloden. Tijdens deze promotie konden klanten hun ontwerpen maken en deze op Chiquita’s ‘Fuel the Fun’ website uploaden. Chiquita heeft bijna 500 inzendingen ontvangen!
De winnaars zijn:
- Regina R., Alexandria H. en Aviva M. uit de Verenigde Staten
- Karolien S., Tim de L. en Jenny C. uit Nederland
- Valérie G., Elodie D., Caroline C. uit België
- Valentina A., Mariangela R., Carlo Andrea S. uit Italië
- Maria S., Charalambos D., Maria T. uit Griekenland
- Mara G., Alexandra U. en Sonja M. uit Duitsland
- Martina K. en Simone H. uit Oostenrijk
Chiquita promoot plezier omdat zijn heerlijke bananen een breed scala aan vitaminen en mineralen bevatten. Daarom zijn ze een uitstekende bron van natuurlijke energie en de lekkerste manier om elk creatief brein topprestaties te laten leveren, ongeacht de leeftijd. Een Chiquita-banaan levert meteen een duurzame energie-injectie dankzij zijn gezonde natuurlijke suikers en oplosbare vezels. Dit wonderfruit zit ook nog eens vol kalium. Onderzoek heeft uitgewezen dat dit het leerproces ondersteunt omdat het voor meer alertheid zorgt. Lekker en leuk – geen wonder dat iedereen en vooral kinderen ze lekker vinden! Er bestaat geen betere traktatie voor in de broodtrommel mee naar school.
De gekozen ontwerpen worden een belangrijk onderdeel van de lange en fascinerende geschiedenis van Chiquita’s wereldberoemde Blauwe Sticker, samen met wereldbekende versies als de jaarlijkse Roze Sticker van het bedrijf om het bewustzijn van en onderzoek naar borstkanker te ondersteunen, de fitnessstickers en de stickers met een beperkte oplage Ricardo Cavolo. De winnende ontwerpen worden ook gebruikt in Chiquita’s verkoopmateriaal en zullen tot leven worden gebracht op de website van Chiquita.
Je kunt alle 14 stickers met de ontwerpen van Chiquita’s getalenteerde klanten vanaf februari verzamelen in winkels in Europa en Noord-Amerika. Spaar ze allemaal!